طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت خبری فعال�

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی توسط شرکت نوپرداز به صورت کاملا کد نویسی شده و با استفاده از تکنولوژی های html, css ,ajax و bootstrap می باشد. بخش هسته سایت نیز با زبان برنامه نویسی پی اچ پی بوده و پایگاه داده آن نیز mysql می باشد. برنامه نویسی سایت شما به صورت کاملا اختصاصی و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا انجام خواهد شد.

طراحی وب سایت پزشکی توسط شرکت نوپرداز با توجه به تمام اصول حرفه ای امروز طراحی سایت و با تضمین امنیت بالا انجام خواهد شد. تمامی تلاش تیم طراحی و برنامه نویسی شرکت نوپرداز در راستای کسب رضایت بیشتر مشتریان و دریافت سایت و برنامه ای کاربردی و کامل است. شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های حرفه ای شرکت نوپرداز در این زمینه به بخش نمونه کار ها مراجعه نمایید.

از جمله دیگر امکانات سایت های پزشکی امکان ویزیت و تعیین زمان ملاقات بیماران می باشد که بیماران می توانند از این طریق نسبت به تعیین زمان ملاقات خود اقدام نمایند. همچنین امکان ارائه نمودن مشاوره های اینترنتی رایگان نیز از دیگر خدماتی می باشد که در سایت های پزشکی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت با توجه به سیستم های آنلاین پزشکی حال حاظر در دنیا، طراحی سایت های پزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. همچنین در صورتی که در بخش از پنل کاربری سایت پزشکی به مشکل برخوردید می توانید این موضوع را با بخش پشتیبانی شرکت در میان بگذارید.

طراحی سایت پزشکی واکنش گرا

همانطور که اشاره داشتیم، طراحی سایت پزشکی به صورت واکنش گرا از دیگر نکات مهمی است که بایستی در پیاده سازی این مدل وب سایت ها در نظر گرفته شود. منظور از ساختن سایت واکنش گرا تنها قابلیت نمایش سایت در دستگاه های مختلف نیست، بلکه اصول و قوائدی دارد که در بخش مقالات درباره آن ها بحث های کافی را انجام داده ایم. استفاده از این تکنولوژی در وب سایت های امروزی واجب بوده و سبب چند برابر شدن بازدیدکنندگان از وب سایت پزشکی شما خواهد شد.

رضایت اغلب مشتریان و کاربران سایت شما بسته به این موضوع است که سایت شما در تمامی دستگاه های برای آنان به خوبی به نمایش در بیاید. هدم رعایت این مورد قطعا موجب حذف تعداد زیادی از بازدیدکنندگان سایت شما خواهد بود. به همین جهت در پیاده سازی و طراحی وب سایت پزشکی توجه به طراحی ریسپانسیو اهمیت زیادی دارد. همچنین با ارائه نسخه های جدید سایت ها برای موبایل که توسط گوگل عرضه شده است اهمیت و ضرورت استفاده از نسخه های تحت موبایل و تبلت ها را نسبت به گذشته افزایش داده است.

امروزه روش های دیگری نیز در طراحی سایت های ریسپانسیو ارائه شده اند. از جمله مهم ترین تکنولوژی های ارائه شده در این زمینه amp است که به گفته کارشناسان سبب ایجاد رابط کاربری بهتری برای سایت شما در نسخه های تلفن های همراه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طراحی سایت های پزشکی واکنش گرا می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و تا از جزئیات بیشتری نسبت به این مورد آگاه شوید. بیشتر

در ادامه به بررسی ضرورت ها و مزایای طراحی سایت های پزشکی می پردازیم:

امکانات طراحی سایت پزشکی

  • امکان ثبت منشی برای هر پزشک در پنل مورد نظر
  • امکان ثبت نوبت های بیماران به صورت دستی
  • امکان گزارش گیری دقیق از تمامی فعالیت های انجام شده
  • امکان ثبت مطب های مختلف در وب سایت
  • ارسال پیام آنلاین به بیماران مختلف
  • امکان تعیین ظرفیت هر درمانگاه برای پذیرش بیماران
  • مدیریت دستی نوبت های بیماران توسط منشی پزشک
  • امکان پرداخت حق نوبت به صورت آنلاین
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای پزشکان و بیماران
  • امکان مدیریت گزارش های سایت پزشکی و پیکر بندی مجدد آن ها
  • امکان دریافت پرینت آمار و گزارش های سایت پزشکی
  • ثبت اطلاعات دقیق برای پزشکان
  • امکان ثبت مطب در شهر های و نقاط مختلف
  • امکان برنامه ریزی نوبت های هر یک از مراکز بهداشتی درمانی
  • دسترسی به تمامی امکانات از طریق اپلیکیشن موبایل در نسخه های مختلف (اندروید و IOS و غیره)
  • امکان مدیریت منو و صفحات مختلف و غیره
  • سایر امکانات مورد نیاز وبسایت پزشک

مزایای طراحی سایت پزشکی چیست؟

  • ارائه دقیق، به روز و کامل اطلاعات در مورد بیماران
  • امکان نوبت دهی آنلاین به بیماران
  • جستجو سریع و پیشرفته برای یافتن تخصص و پزشک در شهر مورد نظر
  • دسترسی به اطلاعات پرونده های پزشکی بیماران و ثبت اطلاعات به صورت آنلاین
  • معرفی پزشکان و خدمات ارائه شده توسط مراکز پزشکی
  • دسترسی سریع به سوابق بیمار برای مراقبت کارآمدتر
  • اشتراک گذاری اطلاعات الکترونیکی با بیماران و سایر پزشکان به صورتی مطمئن
  • بهبود تعامل و ارتباطات بیمار و ارائه دهندگان خدمات درمانی و همچنین راحتی خدمات درمانی
  • تجویز ها قابل اطمینان تر و ایمن تر انجام می شود
  • کاهش بسیاری از خطا های انسانی و ناخودآگاه
  • تعیین زمان ملاقات حضوری بیماران با پزشکان
  • افزایش امنیت اطلاعات و حریم خصوصی بیمار
  • ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را قادر می سازد تا کارایی و اهداف کسب و کار خود را بهبود بخشند.
  • کاهش هزینه های پزشکی و درمانی برای بیماران
  • افزایش مخاطبان و کاربران شما از طریق ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی
+ نوشته شده در  يکشنبه 30 دی 1397ساعت 1:35  توسط حمیی 

خرید اپلیکیشن فروشگاهی | قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS

شما می توانید جهت خرید اپلیکیشن فروشگاهی و یا دریافت قیمت اپلیکیشن های اندروید و IOS با متخصصان ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

همه ی فروشگاه ها به دنبال افزایش فروش محصولات خود هستند زیرا موفقیت یک فروشگاه وابسته به افزایش فروش و جذب مشتری است. از راه های حصول موفقیت در این کار طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی است. طراحی سایت علاوه بر فروشگاه های اینترنتی امری ضروری برای فروشگاه های فیزیکی نیز است. همه ی افراد می دانند که خرید از فروشگاه های اینترنتی امروز بسیار محبوب و پر طرفدار است. اما برخی افراد به دنبال روش هایی جدیدتر و مؤثرتر از طراحی سایت هستند. این راه چیزی نیست جز طراحی و قیمت خرید اپلیکیشن فروشگاهی! اگر شما نیز حس می کنید برای رونق کار خود به یک اپلیکیشن فروشگاهی نیاز دارید و می خواهید عوامل مؤثر در قیمت اپلیکیشن را بدانید این مقاله را مطالعه کنید.

خرید اپلیکیشن فروشگاهی

انسان ها با پیشرفت تکنولوژی زندگیشان به کلی عوض شده است. همه به دنبال راحتترین راه برای انجام کارهای خود هستند. شاید طراحی سایت در این زمینه بتواند کمک بسیاری کند. اما به علت گسترش گوشی های هوشمند اپلیکیشن ها طرفداران بیشتری دارند. اپلیکیشن ها برای کاربران جذابیت بیشتری دارند به خصوص جذابیت ظاهری، کار با آنها ساده تر است به علاوه برای فروشگاهی که از اپلیکیشن استفاده می کند ارزش و اعتبار زیادی به همراه می آورد. اپلیکیشن ها به طور ناخودآگاه حس اعتماد کاربر را جذب می کند. به علاوه در برندینگ کمک زیادی به شما خواهد کرد.

پس اگر به افزایش فروش، جذب مشتری و کسب شهرت فکر می کنید باید به طراحی و خرید اپلیکیشن فروشگاهی نیز فکر کنید و آن را در برنامه کار خود قرار دهید. شرکت نوپرداز با تجربه و تخصص فراوان در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن ها به خصوص اپلیکیشن فروشگاهی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS

عوامل زیادی هستند که در قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS دخیل هستند که مهم ترین آن ها طرح و ایده و امکانات مورد نظر مشریان است. قطعا استفاده از امکانات حرفه ای تر در اپلیکیشن نیاز به کار و کد نویسی بیشتی دارد که به همین جهت تاثیر مستقیمی در قیمت آن خواهد داشت. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با متخصصان ما در بخش پشتیبانی شرکت نوپرداز در تماس باشید.

همکاران ما در تمامی ساعات آماده پاسخگویی به سوالات و یا ثبت درخواست سفارشان شما هستند.

عوامل مؤثر در قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS

نمی توان به راحتی قیمت یک اپلیکیشن را تعیین کرد. عوامل بسیاری هستند که در قیمت یک اپلیکیشن تأثیرگذارد. امکانات اپلیکیشن و گرافیک و پیچیدگی های طراحی آن، پیچیدگی های کدنویسی، زبان برنامه نویسی، مدت زمان تحویل پروژه، شرکت انتخابی همه در قیمت تمام شده یک اپلیکیشن تأثیرگذار خواهند بود. برای مثال طراحی اپلیکیشن IOS پرهزینه تر از طراحی اپلیکیشن اندروید است. زیرا برنامه نویس مسلط به سویفت بسیار کم هستند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 دی 1397ساعت 1:33  توسط حمیی 

طراحی سایت تفریحی و سرگرمی

طراحی سایت تفریحی و سرگرمی به صورت کاملا اختصاصی توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد.

گستره ی طراحی سایت به قدری زیاد شده که تمامی جنبه های زندگی انسان را در برمی‌گیرد. حتی بازی و سرگرمی ها نیز اینترنتی شده است. بسیاری افراد زمانی که وقت آزاد دارند یا حوصله شان سر رفته است در هر جایی که هستند به راحتی می توانند از سرگرمی ها و بازی های آنلاین استفاده کنند. پس شما با طراحی یک سایت تفریحی و سرگرمی به راحتی می توانید مخاطبان زیادی داشته باشید و سایتتان را به منبع درآمد خود تبدیل کنید. اما چگونه می توان با طراحی سایت تفریحی و سرگرمی پول درآورد؟ این موضوعی است که در ادامه مقاله برای شما توضیح خواهیم داد. پس ما را همراهی کنید.

طراحی یک سایت تفریحی و سرگرمی باید به صورت رسپانسیو باشد

اولین و مهمترین نکته در طراحی سایت تفریحی و سرگرمی، طراحی به صورت رسپانسیو یا همان واکنشگراست. مطمئن باشید که بیشتر کاربران شما از طریق گوشی موبایل خود وارد سایت می شوند. از این رو سایت شما باید کاملا برای تلفن همراه بهینه و مناسب باشد تا کاربران بتوانند به راحتی مدت زمان طولانی را در سات شما به بازی و جستجو بپردارند.

کسب درآمد با طراحی سایت تفریحی و سرگرمی

پس از در نظر گرفتن بازی های جذاب و مناسب و سایر محتواها نظیر ویدئو، مطالب جالب، طنز، جوک و ... باید بازدید از سایت شما بالا رود. اگر مطالب مناسب و سئو شده منتشر کنید سبب می شود که کاربران به سایت شما جذب شوند و چون سایت سرگرمی و بازی است مدت زمان زیادی را در سایت شما سپری کنند. این موضوع سبب می شود که رنک سایت شما بالا رفته و بتوانید کار تبلیغات انجام دهید. به علاوه می توانید برخی بازی ها را برای فروش بگذارید.

در طراحی سایت تفریحی و سرگرمی چه امکاناتی را باید در نظر گرفت؟

طراحی جذاب و متناسب با موضوع سایت

منوهایی که به راحتی قابل دسترسی هستند

امکان عضویت در سایت

امکان چت با سایر افراد در سایت

ارتباط با ما و تماس با ما

دسته بندی مناسب برای موضوعات مختلف

بازی های مناسب آنلاین

همکاران ما در واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

+ نوشته شده در  شنبه 10 آذر 1397ساعت 21:40  توسط حمیی 

سئو و بهینه سازی وب سایت های خبری | روش های سئو سایت خبری

سئو سایت خبری پاسخ مناسبی برای افزایش توجه بازدیدکنندگان سایت شما خواهد بود. بیشتر درآمد ناشران آنلاین مانند روزنامه ها از طریق بازدید های وب سایت آن ها است. البته تعداد بازدید نباید تنها فاکتوری باشد که ما در نظر می گیریم (میزان پرش کاربران، ماندگاری آن ها در وب سایت شما و نحوه پیمایش در صفحات وبسایت عوامل مهم دیگری هستند که نشانگر رفتار کاربر است). امروزه سئو و بهینه سازی به یک موضوع مهم برای سایت های خبری تبدیل شده است که بر میزان رشد آن ها تاثیز به سزایی دارد.

این مقاله از شرکت طراحی سایت نوپرداز با هدف ارائه نکات کلیدی درباره سئو و بهینه سازی سایت های خبری ایجاد شده است. از شما می خواهیم در ادامه با ما همراه باشید.(طراحی سایت خبری نوپرداز)

تمرکز روی معماری

معماری واقعا یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت شما را تشکیل می دهد، زیرا نشانگر تاثیرات واقعی بازدید از گوگل و سایر موتورهای جستجو و تفسیر و رتبه بندی صفحات سایت شما است. برای رسانه های خبری، این موضوع بسیار مهم است زیرا:

  • به احتمال زیاد محتواهای جدید به صورت روزانه یا هفتگی در سایت خبری شما بارگذاری می شود.
  • محتوا اضافه شده بسیار حساس به زمان است.
  • محتواهایی که جدید اضافه می شوند، احتمال دارد ترافیک بیشتری را از صفحات ثابت سایت شما و یا حتی صفحه اصلی ایجاد کنند.

لینک های صفحاتی که ارزش بیشتری برای شما دارند باید با کمترین تعداد کلیک از صفحه اصلی برای کاربران قابل دسترس باشند. همچنین صفحات جدیدی هم که ساخته می شوند نیاز به دریافت لینک های تازه دارند. برای سازماندهی معماری سئو و توزیع درست لینک ها شما باید روی موارد زیر متمرکز شوید:

صفحه بندی صفحات سایت (Pagination)

صفحه بندی سایت (Pagination) تاثیر زیادی بر روی معماری و قدرت لینک های توزیع شده در سایت شما را دارد. برخی از وب سایت ها فقط به ساخت لینک هایی که به صفحه بعد و قبل مراجعه می کنند، اکتفا می کنند. اما صفحه بندی عددی سایت یک راه بهتر برای دسترسی راحت تر به مطالب قدیمی تر سایت است. علاوه بر این کاربران برای دسترسی به یک صفحه خاص به تعداد کلیک های کمتری نیاز خواهند داشت.

فهرست مطالب (Index)

سایت های خبری اغلب با حجم زیادی از صفحات مواجه می شوند و این موضوع می تواند دسترسی به آن ها را تنها از طریق چند کلیک از صفحه اصلی پیچیده تر کند. ایجاد یک فهرست مطالب (index) که شامل مجموعه ای از لینک ها است به شما اجازه می دهد تا حدود 100 پیوند در هر صفحه داشته باشید.

به این ترتیب شما می تواند حجم زیادی از صفحات را در صفحه اصلی سایت خبری خود نگه داری کنید. در اینجا شما می توانید پیوندها را بر اساس موضوع، برچسب ها یا هر طبقه بندی دیگر ایجاد کنید تا یک تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان سایتتان فرآهم کنید.

شما با استفاده از یک ابزار Crawler سئو مانند OnCrawl، می توانید بفهمید که رفتار معماری سایت شما و نحوه مدیریت لینک ها چگونه است. این ابزار برای بررسی جریان محبوبیت سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت بسیار مهم است. ابزار OnCrawl یک نمره به نام Inrank را محاسبه کرده و از این طریق مشخص می کند که چگونه محبوبیت صفحات داخلی با تعداد و عمق لینک های توزیع شده برای هر صفحه در ارتباط است. فاکتور دیگری که در Inrank استفاده می شود، متن لنگرها و ارزیابی محتوای تکراری است، به طوری که تمام لینک ها با هم مساوی نیستند. صفحه اصلی معمولا 10 امتیاز Inrank دریافت می کند و سپس Inrank از لینک های داخلی به ارث برده می شود.

ابزار معماری سئو سایت 

برای سایت های خبری این بسیار مفید است و از این طریق می توانید بفهمید کدام دسته بندی مطالب Inrank بیشتری را دارند.

نمودار سئو سایت خبری 

برای نمونه، ممکن است شما نیاز داشته باشید تا ساختار لینک دهی صفحات خود را مجددا سازمان دهی کنید و تا گروه های استراتژیک در نقطه نزدیک تری به صفحه اصلی واقع شوند. 

نمودار سئو 2

همچنین با بررسی گزارش های ارائه شده شما می توانید بفهمید که کدام صفحات از صفحه اصلی سایت شما دور افتاده اند و شانس کمتری برای جستجو و نمایش در گوگل دارند. 

گزارش سئو و بهینه سازی سایت خبری 

برچسب ها و دسته ها

درباره برچسب ها و دسته ها به عنوان یک سیستم طبقه بندی همیشه بحث های فراوانی بوده است. وب سایت های بزرگ اغلب از ایجاد برچسب ها یا دسته های بیش از حد عذاب کشیده اند. 

اما آنچه شما باید از خود بپرسید این است:

  • آیا برچسب صفحات خیلی زیادی ساخته شده است؟ 
  • آیا برچسب یا دسته فعلی واقعا برای کاربر مفید و ارزشمند است؟
  • آیا قوانین ایجاد یک برچسب یا دسته جدید هنوز هم مناسب هست؟

امروزه انواع مختلف دسته ها و برچسب ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. Yoast یک راهنمای مفید برای سایت های خبری شما در این زمینه است.

سایت خبری در Google News پیدا شود

اگر می خواهید سایت خبری شما ترافیک بیشتری را داشته باشد، Google News بسیار مفید است. برای اینکه محتوا شما در Google News قرار گیرد، باید:

  • منحصر به فرد و اخبار گرا باشید
  • شامل 3 رقم منحصر به فرد یا تاریخ در URL ها باشد
  • صفحات و پیوندهای مناسبی داشته باشد
  • دارای HTML قابل پیمایش توسط ربات ها باشد

گوگل موارد مورد نیاز برای ثبت سایت شما در Google News را ارائه داده است. (اطلاعات بیشتر).

اگر شما در حال حاضر در Google News هستید اما سایت شما در نتایج نمایش داده نمی شود، چند دلیل ممکن است داشته باشد. در حقیقت، گوگل امتیازات زیر را ارزیابی می کند:

  • قدرت دسته: منبع خبر باید از نظر تخصص خود در یک دسته خاص شناخته شود (به عنوان مثال: نیویورک تایمز برای سیاست).
  • کلمات کلیدی در عنوان اصلی و سایر عناوین
  • قدرت دامنه: منبع خبری باید از قدرت کافی در زمینه خود برخوردار باشد که این فاکتور می تواند از طریق لینک های دریافت شده به دست بیاید.
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • انحصاری بودن داستان
  • Citation Rank :  تعداد نقل قول ها از سایر سایت های ارزشمندی دیگر
  • منحصر به فرد بودن محتوا
  • استفاده از تگ standout: گوگل پیشنهاد داده است که برای محتویات خاص برچسب standout اختصاص داده شود. بنابراین شما می توانید مطالب با کیفیت بالاتر را از  مطالب ناقص و کم کیفیت تر، جدا کنید.
  • عملکرد: صفحه شما باید با سرعت مناسبی بارگذاری شود.

محتوا تکراری وب سایت خبری

اگر می خواهید سایت شما شانس بیشتری برای ظاهر شدن در Google News را داشته باشد، باید به طور ویژه ای روی محتوا های تکراری تمرکز کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند شما را از جریمه های گوگل نجات دهد:

  • کوئری های مختلف سایت: از کوئری های مختلف در url سایت خود برای دریافت ترافیک بیشتر استفاده نکنید. در سایت شما نباید برای یک صفحه چندین آدرس وجود داشته باشد زیرا گوگل آن ها را به عنوان صفحات جداگانه در نظر گرفته و می تواند سبب جریمه سایت شما شود. مثلا آدرس ‘www.mywebsite.com/article.htm?id=2&homepage=leftside’ و آدرس ‘www.mywebsite.com/article.htm?id=2’ که محتویات یک صفحه را نشان می دهند از نظر گوگل به عنوان دو صفحه مختلف در سایت شما در نظر گرفته می شود.
  • مدیریت کوکی ها: از کوئری ها برای مرتب سازی استفاده نکنید یا هنگام استفاده از آن ها از متا تگ ‘noindex’ استفاده کنید.
  • لینک مناسب: بعنوان مثال اگر سایت شما یک بخش فروش دارد، از طریق ‘www.mywebsite.com/shop’ یا ‘www.mywebsite.com/shop/index.html’ به آن لینک بدهید. فقط یکی از این دو را انتخاب کنید در غیر این صورت شما محتوا تکراری ایجاد کرده اید.
  • تمرکز روی صفحه بندی سایت خبری: اگر سایت شما مقلات چند صفحه ای داشته باشد، احتمالا پیوند هایی در بالا و پایین صفحه ایجاد می کنید که به آن ها اجازه می دهد از صفحه 1 تا 2 و 3 و غیره پیمایش کنند. برای جلوگیری از ایجاد محتوا تکراری هنگامی که آنها به صفحه 1 برگردند، مطمئن شوید که URL '؟ p = 1' در آن وجود ندارد.

تمرکز بر سرعت خزیدن در سایت 

رسانه های خبری نیاز به خزیدن و ایندکس سریع توسط گوگل دارند زیرا اخبار مربوط به محتوا های تازه معمولا بسیار کم است. فاکتور های سئو داخلی تاثیر زیادی در بهبود سرعت خزیدن ربات ها در سایت شما دارند که از جمله آن ها سرعت سایت، عملکرد میزبانی وب و نقشه XML سایت است. اما در نقشه سایت های خبری برخی قوانین مهم وجود دارند:

  • به روز رسانی نقشه سایت خبری به طور مداوم با مقالات تازه منتشر شده
  • برای هر مقاله یک نقشه سایت جدید ایجاد نکنید، بلکه همان نقشه سایت قبلی را به روز رسانی نمایید
  • در نقشه سایت خبری خود فقط اخبار مربوط به 2 روز گذشته را وارد کنید (و مقالات برای 30 روز در فهرست اخبار باقی خواهند ماند)

فرکانس انتشار نیز بر فرکانس خزیدن در سایت شما تاثیر می گذارد. اگر Googlebot با هر خزنده مطالب جدیدی را در وب سایت شما پیدا کند، بیشتر به وبسایت شما میرسد. از سوی دیگر، انتشار محتوای به طور منظم به معنی انتشار محتوای بی ارزش نیست. 

با بررسی گزارش ها و داده های مربوط به خزیدن ربات ها، شما می توانید بفهمید که خزنده های گوگل کدام صفحات را بییشتر پیمایش کرده اند و کدام صفحات توسط گوگل بیشتر دیده شده است.

سئو گوگل 

در این مقاله تلاش کردیم تا مهم ترین موارد مربوط به سئو سایت های خبری را بررسی کنیم و همچنین ابزاری در این زمینه را به شما بازدیدکنندگان محترم ارائه دهیم.

آیا توصیه دیگری درباره سئو و بهینه سازی وب سایت های خبری وجود دارند که شما بخواهید با ما در میان بگذارید؟ شما رویچه مواردی از سئو سایت های خبری تمرکز کرده اید؟

منبع: oncrawl.com

+ نوشته شده در  شنبه 5 آبان 1397ساعت 13:48  توسط حمیی 

طراحی اپلیکیشن موبایل در ساری

شرکت نوپرداز با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن های اندروید و ios، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی در شهر ساری می باشد. جهت کسب اطلاعا بیشتر در این زمینه با همکاران ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

شاید تصور کنید داشتن شبکه­ های اجتماعی یا یک سایت برای کسب و کارتان کافی است. البته این تا حد زیادی به خود شما و حتی مشتریانتان دارد. اما بهتر است علاوه بر اینکه یک سایت طراحی می­کنید یا باری تجارت خود در شبکه های اجتماعی اکانت می­سازید، اقدام به طراحی اپلیکیشن نیز کنید. در این حالت می­توانید تمامی مشتریانتان را راضی نگه دارید و قطعا مشتریان بیشتری نیز خواهید داشت. یک اپلیکیشن باعث می­شود تا مشتریان بتوانند به راحتی با گوشی در هرجایی که هستند از خدمات شما استفاده کنند و با شما در ارتباط باشند. در این مقاله در رابطه با اهمیت طراحی اپلیکیشن در ساری صحبت خواهیم کرد.

رقابت کم پیشرفت سریع با طراحی اپلیکیشن در ساری

امروزه شرکت ها و تجارت های بسیاری اقدام به طراحی سایت می­کنند. البته که طراحی وب سایت ضروری است و به همین دلیل رقابت در این زمینه بسیار سخت شده است. از طرفی دیگر، افراد ترجیح می­دهند به صورت آنلاین خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند، یا کالا بخرند. پس باید به فکر روشی متفاوت با رقابت کمتر و البته محبوبیت بیشتر بود. و چه راهی بهتر ازطراحی و ساخت اپلیکیشن !!! دسترسی به اپلیکیشن بسیار ساده است. به راحتی با لمس روی آیکون اپلیکیشن، امکانات بسیاری در اختیار کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

از طرفی رقابت در این عرصه کم است پی احتمال موفقیت بسیار بالاست. طراحی اپلیکیشن نیاز به تبلیغات را بسیار پایین می­آورد زیرا خود روشی تبلیغاتی نیز به شمار می­آید. روشی که علاوه بر تبلیغ کارآمد، اعتبار و ارزش شما را نزد کاربران بالا خواهد برد.

طراحی اپلیکیشن ساری 

آیا می دانید ویژگی های یک اپلیکیشن خوب چیست؟

خب متوجه شدیم که تلفن های هوشمند و در پی آن اپلیکیشن ها نقش بسیار پررنگی در زندگی انسان امروزی ایفا می­کند. با طراحی اپلیکیشن می­توانید به راحتی برند خود را بسازید. اما ویژگی یک اپلیکیشن خوب در ساری چیست؟ چطور می­توانیم بهترین اپلیکیشن را برای کسب و کار خود طراحی کنیم؟

اولین گام انتخاب یک شرکت خوب است. یک شرکت که بداند با توجه به کسب و کارتان چه امکاناتی نیاز دارید. شرکتی که معتبر باشد، متعهد باشد و کارش را به موقع تحویل دهد، نمونه کارهای خوب داشته باشد و غیره با توجه به کسب و کار و تجارتتان امکانات اپلیکیشن متفاوت خواهد بود. اما طراحی زیبا، سادگی، معرفی شما، امکان ارتباط مشتری با شما و غیره  از مهمترین امکاناتی است که در طراحی اپلیکیشن موبایل در ساری باید گنجانده شود.

+ نوشته شده در  شنبه 5 آبان 1397ساعت 13:47  توسط حمیی 

طراحی اپلیکیشن چیست؟ دلیل اهمیت اپلیکیشن ها چیست؟

در ابتدا باید بدانیم اپلیکشن چیست و به چه معناست، سپس به بررسی طراحی اپلیکیشن و چیستی آن بپردازیم. اپلیکیشن ها در واقع نرم افزارهای مربوط به گوشی های هوشمند هستند. درست مانند نرم افزارهای مربوط به کامپیوتر و ویندوز!!! به تمام مراحل طراحی گرافیکی، نوشتن کد تا اولین نسخه برای تست، طراحی اپلیکیشن می گویند. حال می خواهیم با دلایل طراحی اپلیکیشن ها و مراحل طراحی اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

اهمیت بالای طراحی اپلیکیشن

به دلیل اینکه استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رواج یافته و امروزه تقریبا دست هر فردی و یا در هر خانواده ای یک گوشی هوشمند یافت می شود، بازار اپلیکیشن ها و طراحی اپلیکیشن های موبایل بسیار داغ است. و پیش بینی می شود در آینده استفاده از اپلیکیشن ها بیشتر از چیزی که اکنون شاهد آن هستیم خواهد بود. باتوجه به این مطلب شما اگر کسب و کاری دارید و به فکر پیشرفت کسب و کارتان هستید باید به طراحی اپلیکیشن توجه کنید. با ساختن یک اپلیکیشن شما یک گام بزرگ به سوی موفقیت برداشته اید و می توانید آینده خود را تضمین کنید.

طراحی اپلیکیشن چیست؟ 

چند کسب و کار را می شناسید که برای خود دست به طراحی اپلیکیشن زده باشند؟ قطعا تعداد اندکی. پس چرا شما جزء این محدود کسب وکارها نباشید. در آینده ای نه چندان دور اکثر کسب وکارها مجبور می شوند برای پیشرفت و جلب رضایت مشتریان به طراحی اپلیکیشن روی آورند. پس شما زود تر از این همه اینکار را بکنید، زمانی که رقیبی وجود ندارد به راحتی می توانید موفق شوید.

مراحل طراحی یک اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن نیز یک پروسه زمان­بر و سخت است. به خصوص اگر قرار باشد اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید وios  طراحی شود. در ابتدا مدیر کسب و کار باید بداند دقیقا چه چیزی می خواهد. باید نیاز مشتریانش را بشناسد. بداند با توجه به این نیازها چه خدماتی و با چه کیفیتی می خواهد ارائه دهد. حتی یک طرح ظاهری اولیه در ذهن خود داشته باشد.

در مرحله باید بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را انتخاب کند. می توان گفت سخت ترین قسمت کار همین انتخاب است. برای شناخت یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای و تجربه و تخصص تیم آن کافیست نمونه کارهای شرکت مشاهده شود. پس از انتخاب شرکت با مشورت با تیم طراحی اپلیکیشن باید به یک طرح نهایی و مطلوب رسید.

از این مرحله به بعد وظایف بر دوش شرکت و تیم طراحی اپلیکیشن است. این افراد با تخصص خود باید بتوانند یک اپلیکیشن با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی کند که تمامی انتظارات کسب و کار و مشتریانش را برآورده کند.

در مرحله بعدی اپلیکیشن طراحی و ساخته می شود. حال باید اپلیکیشن توسط افراد مختلفی تست شود تا احیانا اگر مشکل یا باگی داشت قبل از انتشار برطرف شود. و در انتها اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 1 آبان 1397ساعت 23:11  توسط حمیی 

امکانات بهترین سایت های خبری چیست؟

عصر، عصر اطلاعات است. و اینترنت نیز که نقش پررنگی در زندگی انسان پیدا کرده است؛ یکی از ابزار انتقال این اطلاعات به حساب می آید. امروزه مردم بیشتر از اینترنت به جای روزنامه ها و مجلات مختلف استفاده می کنند. با این اوصاف وجود سایت های خبری بدیهی است؛ و تعداد این سایت خبری رو به افزایش است. اما در این میان سایت های خبری با امکانات و طراحی عالی، ظاهر ساده و کاربر پسند و منابع موثق و اخبار به روز و کاملا درست کمتر دیده می شود. (طراحی سایت خبری نوپرداز)

همه ما از برخی امکاناتی که در سایت های خبری ارائه می شوند آگاهی داریم اما یک سایت خبری حرفه ای و جامع باید شامل چه امکاناتی باشد؟ آیا امکانات سایت های خبری بیشتر از آن چیزی هستند که ما فکرش را می کردیم؟

در این مقاله از شرکت طراحی سایت نوپرداز قصد داریم به بررسی بهترین سایت های خبری و امکانات و ویژگی آن ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید:

لیست مهم ترین امکانات سایت های خبری

  • محتوای باکیفیت، ساده و خوانا و استفاده از تگ های هدر
  • انتشار اخبار صحیح همراه با منبع
  • دسته بندی، چیدمان و گرافیک سایت باید مناسب سایت های خبری باشد؛ به طوری که کاربر به آسانی بتواند به اخبار مورد نظر دسترسی داشته باشد.
  • طراحی واکنشگرا و سئو شده قالب سایت
  • رعایت تمامی نکات سئو
  • به روز رسانی اخبار
  • استفاده از تصاویر با کیفیت و تا حد ممکن کم حجم
  • امکان ارسال ایمیل خبری توسط کاربران
  • قرار دادن زبان های دیگر در زیر دامنه ها
  • استفاده از انواع عکس و فیلم در کنار خبر
  • احترام به باورهای دینی و سنتی اقوام مختلف
  • بی طرف بودن در مسائل مختلف و پرهیز از سیاست زدگی

معرفی بهترین سایت های خبری

پس از بررسی ویژگی ها و امکاناتی که باعث می شوند یک سایت خبری در زمره سایت های خبری خوب قرار بگیرد. قصد داریم سایت های خبری را که از این ویژگی ها برخوردارند معرفی کنیم. البته باید به این نکته توجه کرد هرکدام از سایت های معرفی شده تعدادی از این ویژگی ها را دارا می باشند. پس در این صورت زمینه برای پیشرفت این سایت ها یا طراحی سایت های خبری جدید که بتواند تمام موارد گفته شده را در بر گیرد وجود دارد.

اما می رسیم به معرفی بهترین سایت های خبری در ایران:

سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

این سایت خبری رشدی صعودی داشته و از پربازدیدترین سایت های خبری ایران است. این سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان ملی است. بیشترین  بازدید از این سایت خبری از طریق گوگل می باشد.. اما این سایت با مشکلات و معایبی از جمله سئو نامناسب قالب، نداشتن بخش نمایش اخبار مرتبط در صفحات داخلی سایت و چندین ایراد دیگر همراه است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس دارای رتبه 21 الکسا در ایران است که بسیار خوب است. بیشتر ورودی این سایت نیز از طریق گوگل می باشد. اما از نکات منفی مشاهده شده در این سایت می توان به کم بودن سرعت لود صفحات و استفاده از تصاویر با حجم بالا و بهینه سازی نشده اشاره کرد. 

سایت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)

این سایت رتبه 29 الکسا را به خود اختصاص داده است. ایسنا به جهاد دانشگاهی وابسته است. مخاطبان این سایت علاوه بر کاربران عادی، روزنامه ها و مطبوعات نیز هستند که اکثر اخبار خود را به نقل از ایسنا بیان می کنند. اطلاعات و اخبار این سایت اکثرا از منابع موثق هستند و اخبار همیشه در حال به روز رسانی می باشند.

سایت خبرگزاری فاکس نیوز

خبرگزاری فاکس نیوز از برترین و مهمترین خبرگزاری های آمریکاست. با اینکه شعار این خبرگزاری  ادعا بر بی طرفی فاکس نیوز دارد؛ اما جهت گیری سیاسی خبرگزاری فاکس نیوز به جمهوری خواهان تمایل دارد و در پوشش اخبار بی طرف نیست. وب سایت خبری فاکس نیوز در سال 1995 شروع به کار کرد و سایت آخرین اخبار را پوشش می دهد.

سایت خبرگزاری بی بی سی

بخش عمده فعالیت های بی بی سی ارائه سرویس های خبری است. این خبرگزاری از مهمترین خبرگزاری های دنیا به شمار می رود. همچنین این خبرگزاری تمامی سرویس های خبری خود را در چندین زبان مختلف به مردم دنیا ارائه می دهد. خبرگزاری بی بی سی فعالیت های خود را علاوه بر سایت از طریق شبکه ی تلویزیونی و رادیویی نیز انجام می دهد.

البته در ایران وب سایت های خبری زیادی در حال فعالیت هستند و این لیست از وب سایت ها نیز بر اساس معیار های مشخصی تهیه شده اند.

به نظر شما چه سایتی وجود دارد که نامش در این لیست نیست؟

منبع:https://nopardazco.com/blog/web-developer/237-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

+ نوشته شده در  سه شنبه 1 آبان 1397ساعت 23:08  توسط حمیی 

معرفی هتل های محبوب آمریکا

هتل های محبوب آمریکا

اگرچه ممکن است میزان کمی از كسان به این طور مکان هایی رجا داشته باشند، با این حال شناساندن شماری از این دست هتل ها، انبوه از لطف نخواهد بود. با ما ولی باشید. در ادامه در مطلب آشنایی با هتل های آمریکا در مورد هتل های محبوب آمریکا بیشتر می گوییم.

 هتل استنلی

نام این هتل هیچگاه در آمار هیجان آور ترین هتل های آفاق ثبات دارد. هتل استنلی محل اقامت استیون ادوین کینگ مشهور به استیون کینگ؛ نویسنده آمریکایی بیش از ۲۰۰ طریق ادبی در مبنا بیم و فكر سودا احتیاط پردازی نیز بوده است. جدید جلوه های متعددی چسبیده با ارواح و شکارچیان آن در هتل به عرضه گذاشته شده است و غزارت از مهمانان تمنا توقف در خانه عده ۲۱۷، همچنین اتاقی که کینگ در سال ۱۹۷۴ در آن محضر داشت را می دهند.

هتل های محبوب آمریکا

 خانه مارشال

این هتل مصنوع و آفریدگار شده به سال ۱۸۵۱، قدیمی ترین هتل در ساوانا است که مسلماً پیش از آن، در شیوع جنگ داخلی یک بهداری بوده است. طی یک شتا سرد و سخت، کارکنان بیمارستان را به جای دفن اجساد در اعماق زمین، كشاندن به دفن ارگانیسم قطع شده بدن قربانیان زیر کف پوش های بنا کردند.

پس از آن اعلان هایی از باصره شدن ارواح سرگردان با پز های نظامی، قطع و وصل شدن بی نشانه اعجوبه مشكات ها و شیر های آب و قفل شدن در یکی از تابخانه ها از تو ثبت شد. حتی کارکنان هتل نامه ای از خاطره ها خوش و عجیب و در عین حال ترسناک مهمانان آماده کردند.

هتل دل کورونادو

در سال ۱۸۹۲ چراغانی رسیده به نام کیت مورگان در این هتل حجره گرفت اما هیچ گاه از آن بیرون نشد! سخن می شود که عمارت ساخت هتل هنوز هم در استملاك روح این زن است. مقیاس زیادی از کارکنان هتل و حتی میهمان و میزبان ها نیز وقایعی به سان تغییرات غیر لایق استجابت دما، صدای قدم زدن و صدا های ازپاافتاده را اعلان داده اند.

هتل بنسون

گفته می شود هتل بنسون مداخله روح مالک قبلی هتل؛ سیمون بنسون تملك شده است. حد اضافی از کارکنان روح وی را در اختفا یک کت و سروال مرموز در حال تفقد زدن در سالون های هتل بینایی اند.

 هتل دریسکیل

این هتل نیز از اتفاقات نظیر نادره و انس که در دومین هتل های آشنا كردن شده می افتد، بی اختر نمانده است. اعلامیه هایی از ابصار اشکال ارواح مانند، صدا های خوش و باز اقامت شیر های آب جمع بر كران ها نگرانی انگیز هتل دریسکیل ثبت شده است.

 

هتل های محبوب آمریکا

 هتل روزولت

این هتل بورس ی ساختی ۲٫۵ میلیون دلاری داشته است و گفته می شود که مسكن اشباح بازیگران معروفی است. عده اضافی از مهمانان مشاهده انعکاس صورت مریلین مونرو در آینه سرا ۱۲۰۰ را اطلاعیه کرده اند. بیك بتوان گفت هتل روزولت بخش جبروت از شهرت خود را بدهكار همین رویدادها غیر قدیمی است!

 هتل مونتلئون

خود این شهر دیرینه درخشانی در وقایع غیر نوین آئینی عرفی دارد و هتل هایش نیز قلب این نهج وقایع هستند. این هتل مستحیل مسخ به یکی از محبوب ترین مکان های توریستی شبح زده شده است و حتی در سال ۲۰۰۳ میانجیگری اتحادیه بین المللی مطالعه ها فرا الطبیعه نیز حال سركشی جایگیری نژند است. بالابر ها در طبقه ها خاصی به طور غفلتاً متوقف می شود و در كاباره نیز پیوسته و بی حجت باز و ودیعه درستكاری می شود.

http://www.mehrhotel.ir/america/american-popular-hotels/

+ نوشته شده در  شنبه 21 مهر 1397ساعت 21:41  توسط حمیی 

شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای در ایران

شرکت نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن حرفه ای در ایران می باشد. ما آماده پیاده سازی ایده مورد نظر مشتریان به بهترین شکل هستیم. ما سعی داریم تا با استفاده از ابزار ها و تکنیک های روز دنیا در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل پروژه نهایی نتیجه رضایت بخشی را برای شما به همراه داشته باشد. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای در تمامی مراحل اولیه تا پیاده سازی نهایی اپلیکیشن با شما همراه خواهد بود.

ملزومات طراحی اپلیکیشن حرفه ای چیست؟

در صورتی که قصد دارید کار خود را به صورت حرفه ای پیش ببرید باید تلاش کنید تا در ابتدا از تیم برنامه نویسی حرفه ای کمک بگیرید. در صورتی که این تیم قدرت لازم برای طراحی و پیاده سازی مناسب اپلیکیشن شما را داشته باشد، بسیاری از مشکلات شما در زمینه توسعه برنامه رفع خواهند شد.

از دیگر ملزومات مهم طراحی اپلیکیشن ایده و طرح مطرح شده توسط شما و نحوه اجرا کرن آن است که اهمیت بسیار زیادی دارد. در تصویر زیر یکی از نمونه کار های شرکت را مشاهده می نمایید.

شرکت طراحی اپلیکیشن در ایران 

طراحی اپلیکیشن استاندارد در ایران

اپلیکیشن و سایت های ساخته شده توسط شرکت نوپرداز در ایران به صورت کاملا استاندارد بوده و قابلیت توسعه و کار کردن روی کد های آن ها به راحتی ممکن است. در نتیجه مشتریان می توانند در صورتی که قصد توسعه و گسترش کار خود را داشته باشند به راحتی تغییرات مورد نیاز خود را انجام دهند. توجه داشته باشید در صورتی که استاندارد های کد نویسی در پیاده سازی پروژه شما رعایت نشود ممکن است مشکلات بسیاری را برای شما در آینده ایجاد نماید.

علاوه بر طراحی اپلیکیشن استاندارد، ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره های حرفه ای و رایگان از دیگر خدمات شرکت نوپرداز است که به شما ارائه می گردد.

شرکت های برتر طراحی اپلیکیشن در دنیا

امروزه شرکت های زیادی در سراسر دنیا ساخت اپلیکشن مشغول هستند که در زیر لیستی از بهترین و معروف ترین آن ها را آورده ایم:

  • شرکت Raizlabs با نمره (4.9)
  • شرکت WillowTree با نمره (4.9)
  • شرکت Utility با نمره (4.9)
  • شرکت ArcTouch با نمره (4.9)
+ نوشته شده در  دوشنبه 16 مهر 1397ساعت 6:54  توسط حمیی 

طراحی وب سایت در استان مازندران

با توجه به وضعیت اقتصادی و گردشگری استان مازندران که بیان شد. این استان از پتانسیل بالایی برای ایجاد انواع مشاغل و کسب و کار برخوردار است. بهتر است تمامی بخش های این استان با طراحی سایت برای خود، به رشد و پیشرفت کسب و کارشان کمک کنند. زیرا برای ارائه خدمات بهتر به خصوص به مردم سایر شهرهای ایران و جذب گردشگران، طراحی یک سایت مناسب برای کسب و کارها ضروری است. به خصوص در عصر ما که تکنولوژی و اینترنت حرف اول را در تمامی فعالیت ها می زند.

اهمیت طراحی سایت در استان مازندران

با توجه به فعالیت گسترده شرکت های توریستی و گردشگری در استان مازندران، شغل طراحی سایت به یکی از پر رونق ترین مشاغل مازندران تبدیل شده است. قطعا طراحی وبسایتی مناسب سبب افزایش مشتریان کسب و کار ها در شمال کشور می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

وضعیت اقتصاد استان مازندران

همانطور که گفته شد استان مازندران به علت همجواری با کشورهای همسایه، و کشتیرانی در دریای خزر در زمینه های مختلف با این کشورهای هم مرز در ارتباط است. همین موضوع سبب شده زیربنایی برای داد و ستد کالا با کشورهای هم مرز توسط مردم در این استان شکل بگیرد و کمک شایانی به بهتر شدن اوضاع کسب و کار و اقتصاد این استان شود. یک عامل تاثیرگذار دیگر در اقتصاد استان مازندران آب و هوای بسیار مطلوب و معتدل و همجواری با استان تهران است که سبب شده این استان بسیار توریست پذیر باشد. توریست پذیر بودن این استان نیز باعث رونق صنایع دستی و صنایع غذایی به خصوص صنایع غذایی سنتی شده است. به علاوه شالیکاری و تولید بخشی از برنج کشور و همچنین باغداری به خصوص در زمینه تولید مرکبات باعث شده این استان از لحاظ کشاورزی نیز جایگاه مناسبی داشته باشد.

مازندران یکی از استان های شمالی ایران است که در جوار دریای خزر قرار دارد. مرکز این استان شهر ساری است. همچنین مارندران یکی از شهرهای پرجمعیت ایران به شمار می آید. به علت قرار گرفتن این استان در کنار دریای خزر، مازندران از آب و هوایی خوب و معتدل برخوردار است. این آب و هوای خوب و پوشش گیاهی زیبا سبب شده این شهر از توریست پذیرترین شهرهای ایران باشد. باغداری و شالیکاری نیز در این استان رونق دارد. استان مازندران با 4 کشور آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان مرز آبی دارد و کشتیرانی در دریای مازندران سبب بهبود اقتصاد این استان شده است.

وضعیت تاریخی و گردشگری استان مازندران

استان مازندران یکی از مراکز گردشگری ایران به شمار می آید. آب و هوا و پوشش گیاهی به همراه ساحل زیبای دریای خزر باعث شده است که در تمامی فصول سال به خصوص بهار و تابستان، این استان پذیرای مهمانان خود از سایر شهرها باشد. همچنین در استان مازندران آثار باستانی زیادی وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها بازدید کنند. از جمله این آثار تاریخی زیبا می توان به برج رسکت در ساری، تپه تاریخی گوهر تپه، حمام اشرف آمل و ... اشاره کرد. همچنین جاذبه های طبیعی بسیاری که این استان دارد از جمله دریا، جنگل های انبوه و رودخانه و آبشارهای فراوان مازندارن را به قطب توریستی کشور تبدیل کرده است. به همین جهت طراحی وب سایت استان مازندران اهمیت بالایی پیدا کرده است.

جهت سفارش طراحی سایت در مازندران با ما در تماس باشید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 1 مهر 1397ساعت 13:07  توسط حمیی 

طراحی سایت استان اصفهان

طراحی سایت در اصفهان از توسط شرکت نوپرداز با توجه به نیاز و هدف شما صورت می گیرد. برنامه نویسی حرفه ای و طراحی قالب اختصاصی از جمله موارد مهمی است که در طراحی سایت شما رعایت خواهد شد. جهت سفارش محصول و یا طراحی سایت اختصاصی در اصفهان با ما در تماس باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو در اصفهان

طراحی سایت کاملا ریسپانسیو در استان اصفهان توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد.

حتما تا به حال درباره طراحی سایت های ریسپانسیو شنیده اید. اما واقعا ریسپانسیو بودن سایت چرا مهم است؟ در گذشته به دلیل نبود دستگاه های هوشمند نمی توانستند با هر دستگاهی به وب سایت های مورد علاقه خود مراجعه کنند، اما در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی زمینه برای این کار فرآهم شده است و افراد با دستگاه های مختلف مانند گوشی های موبایل خود به سراغ وب سایت های مورد علاقه شان می روند. 

از این رو ما در شرکت نوپرداز طراحی سایت ریسپانسیو در اصفهان را یکی از مهم ترین معیار های کار خود قرار داده ایم تا مشتریان از این بابت رضایت کاملی داشته باشند.

اصفهان یکی از با باستانی ترین استان های ایران می باشد و اصفهان، سومین شهر پهناور و سومین شهر پر جمعیت ایران بعد از تهران و مشهد بوده است. در زمان های قدیم بار ها این شهر به عنوان پایتخت ایرات انتخاب شده و به همین جهت نیز رونق فراوانی پیدا کرده است. این استان به دلیل وجود معماری های بسیار جالب و وجود پل ها و مساجد و کاخ های منحصر به فرد لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده است. شعار شهر اصفهان، "اصفهان برای همیشه، برای همه" بوده است.

وضعیت اقتصادی استان اصفهان

از جمله مهم ترین کسب و کار های پر رونق در استان اصفهان ایجاد مراکز گردشگری و توریستی می باشد. همه ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر نقاط جهان برای دیدن آثار زیبا و مکان های دیدنی موجود در استان اصفهان به ایران سفر می کنند. معروف ترین سوغات استان اصفهان گز می باشد و اقتصاد سنتی استان با تکیه بر صنایع دستی مانند قالی بافی، ابریشم بافی، قلمزنی، منبت کاری، زری بافی و غیره استوار بوده است. صنایع بزرگی مانند ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، شرکت پلی‌اکریل اصفهان از مهم ترین علل رشد اقتصاد استان اصفهان محسوب می شوند.

اهمیت طراحی سایت استان اصفهان

با توجه به وجود مراکز توریستی و هتل ها و کارخانه جات بزرگ در استان اصفهان و همچنین مراجعه توریست ها از تمام مناطق جهان به این شهر، طراحی وب سایت یکی از مهم ترین نکات برای گسترش این مدل کسب و کار ها در این استان می باشد. طراحی وب سایتی که بتوان با استفاده از آن با بازدید کنندگان و مخاطبان خارج از کشور به خوبی ارتباط برقرار کرد کار آسانی نخواهد بود و نیازمند همکاری و دریافت مشاوره از شرکت های معتبر طراحی سایت و متخصصان در این زمینه می باشد.

با توجه به استقبال گسترده مردم از فروشگاه های اینترنتی ،این فروشگاه ها از دیگر خدمات اینترنتی قابل رشد در استان اصفهان می باشند که صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از آن به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند.

شرکت طراحی سایت در استان اصفهان

امروزه شرکت هایی که در زمینه طرحی وب فعالیت دارند خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند و شما باید پس از بررسی نیاز ها و خواسته های خود از وب سایت مد نظرتان با شرکت مورد نظر قرارداد ثبت کنید. شرکت طراحی سایت نوپرداز با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو در استان اصفهان می باشد.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان اصفهان در نظر دارد تا با به کار گیری برترین ابزار ها نتیجه مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد نماید.

طراحی سایت اصفهان 

+ نوشته شده در  جمعه 30 شهريور 1397ساعت 14:26  توسط حمیی 

طراحی سایت در شهر اراک

طراحی سایت اراک به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما می توانید برای ثبت سفارش طراحی سایت در اراک و یا دریافت خدمات پشتیبانی رایگان با ما در تماس باشید. ما در شرکت نوپرداز همواره تلاش داریم تا با بهره گیری از جدیدترین متد های روز دنیا در زمینه طراحی و توسعه وب سایت بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما ایجاد نماییم.

طراحی سایت ریسپانسیو در اراک

بسیاری از کسب و کار ها در اراک از وب سایت هایی استفاده می کنند که در تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده نمی شوند. در صورتی که سایت شما فاقد نمایش مناسب در تمامی دستگاه ها باشد به احتمال فراوان شما مشتریان زیادی را که با تلفن های همراه خود به سراغ سایت شما می آیند را از دست خواهید داد.

به همین جهت طراحی سایت ریسپانسیو در شهر اراک از اهمیت خاصی برخوردار است. مشتریان و کاربران سایت شما باید بتوانند با دستگاه های مختلف وب سایت شما را مشاهده کنند و خواسته های آن ها برآورده شود. در غیر این صورت ممکن است ضربه بزرگی به کسب و کار آنلاین شما وارد گردد.

تیم برنامه نویسی نوپرداز با استفاده از بهترین فریم ورک های طراحی سایت ریسپانسیو تلاش دارد تا سایت شما در تمامی دستگاه ها به بهترین شکل ممکن به نمایش درآید.

معرفی شهر اراک

اراک از جمله بزرگ ترین شهر های مرکزی ایران به شمار می آید. اراک جزء شهر های صنعتی مهم ایران محسوب می شود و یکی از قطب های صنعتی کشور است. از نظر گردشگری نیز بناهای تاریخی بسیاری در این استان واقع شده است. بیشتر مردم اراک مسلمان و شیعه می باشند. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارند و کسب و کار های اینترنتی نیز فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند. از این رو طراحی سایت در اراک یکی از شغل های پر رونق محسوب می شود.

طراحی سایت در استان مرکزی

امروزه المان های برندسازی وب سایت ها یکی از روش های مورد توجه شرکت ها و موسسات مجرب قرار گرفته است و استان های دیگر در تلاش هستند که در این حوزه به رقابت بپردازند. شرکت طراحی سایت نوپرداز در تلاش است که در استان اراک بتواند کار فوق العاده ای را برای کاربران عزیز ارائه بدهد. آیا تاکنون در رابطه با بازار فروش بزرگ و حرفه ای طراحی سایت فکری داشته اید؟ امروزه شما باید در تلاش باشید که بتوانید در عرصه مهم و تکنولوژی روز افزون عقب نمانید. ما می توانیم از فضای مجازی کمک بگریم که به دستاورد های مهم دست پیدا کنیم.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان مرکزی توانسته است که با کمک همکاران مجرب و حرفه ای و از همه مهم تر جوان به شهروندان تکنولوژی روز دنیا را ارائه بدهند. طی سال های اخیر این شرکت توانسته افراد خوبی را به سوی حرفه طراحی سایت هدایت کند. یکی از روش های مورد قبول شرکت نوپرداز پشتیبانی از کارهای خود می باشد که از جمله آن ها پشتیبانی تلفنی، تیکت و ایمیل هست که قیمت اولیه مناسب را برای ایده های مورد نظر کاربران گرامی ارائه بدهد.

چرا طراحی سایت اراک مهم است؟

همانطور که میدانیم شرکت ها و موسسات بزرگی در شهر اراک مشغول فعالیت هستند و با توجه به علاقه روز افزون مردم اراک به استفاده از دنیای وب یکی از بهترین راه های ارتباطی بین این شرکت ها و مشتریان طراحی سایت است. علاوه بر طراحی سایت در شهر اراک استفاده از فروشگاه های اینترنتی نیز عامل مهم دیگری است که سبب روی آوردن مردم به دنیای وب شده است.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای این که وقت و هزینه خود را صرف بازدید از فروشگاه های فیزیکی کنند، به صورت آنلاین محصول مورد نظرشان و مشخصات آن را مشاهده نمایند.

چگونه یک وب سایت عالی و یکتا ایجاد کنیم؟

برای شروع به این کار می توانیم از شرکت طراحی سایت نوپرداز بهره ببریم. برای اینکه از طراحی وبسایت خود به صورت حرفه ای اطمینان حاصل نمایید، ما می توانیم تضمین کنیم که به صورتی کار می کنیم  که برای سابقه تیم خود هر روز بهتر از قبل عمل کنیم. با اطمینان شما و کار حرفه ای، ما می توانیم در شهر اراک طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن برای شما پیاده سازی نماییم.

با توجه به نکاتی که گفتیم تیم ما می توایم بهترین وب سایت های فروشگاهی یا اختصاصی و کلیه پشتیبانی مورد نیاز را ارائه دهیم. اما سوالاتی ممکن است که ذهن شما را درگیر کرده باشند از جمله:

قیمت سایت طراحی شده برای استفاده کنندگان به چه میزانی است؟

چه میزان امنیت سایت برای شما مهم به حساب می آید؟

استفاده از گرافیک در سایت خود را چه میزان قبول دارید؟

تکنولوژی های مهم نوپرداز جهت استفاده در طراحی سایت شهر اراک به چه میزان است؟

برای یافتن پاسخ همه این سوالات می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

فناوری های مهم در طراحی سایت

فناوری های مهم در طراحی سایت شرکت نوپرداز به صورت حرفه ای و با ترفندهای به روز ارائه شده است که از جمله، استفاده از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند Html ,css ,js ,payton می باشد.

اما چگونه شرکت نوپرداز توانسته است که با ارائه کارهای خود با دیگران فرق داشته باشد؟

  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا.
  • استفاده راحت کاربران(می توانند با دستگاه های متفاوت سایت را مشاهده نمایند.)
  • طراحی قالب اختصاصی برای شرکت طراحی سایت نوپرداز یکی از مهمترین اهداف محسوب می شود.
  • خلاقیت کاری که این روش میتواند یکی از مواردی باشد که باعث یکتا بودن کار شرکت باشد.
  • سرعت بارگزاری سایت هم باعث می شود که کاربران زیادی از شرکت نوپرداز استفاده کنند و شرکت هم به این قسمت توجه ویژه ای کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت در شهر اراک با ما تماس حاصل نمایید.

+ نوشته شده در  جمعه 30 شهريور 1397ساعت 14:24  توسط حمیی 

ساخت اپلیکیشن شرکتی

ساخت اپلیکیشن شرکتی به صورت کاملا برنامه نویسی شده و حرفه ای توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز.

استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ios برای همه ما بسیار راحت است. فقط کافیست یکبار اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و همیشه و هر وقت که بخواهیم به خدمات مختلف اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم. همین راحتی در استفاده از این نرم افزارهای موبایلی سبب شده ساخت آنها بسیار رواج پیدا کند. در این میان شرکت های مختلف نیز برای راحتی مشتریانشان در کنار طراحی سایت اقدام به ساخت اپلیکیشن شرکتی نیز می کنند. شرکت ها از این طریق می توانند بهترین خدمات را ارائه کنند. و علاوه بر راضی نگه داشتن مخاطبانشان به تعداد مشتریان خود بیفزایند. یک شرکت معتبر همیشه باید همراه با تکنولوژی پیش رود. طراحی و ساخت اپلیکیشن شرکتی نیز بخشی از تکنولوژی است. پس اگر شما شرکتی دارید و به فکر ساخت اپلیکیشن شرکتی افتاده اید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

موفقیت بیشتر با ساخت اپلیکیشن شرکتی

چرا می گوییم همراهی با تکنولوژی و ساخت اپلیکیشن شرکتی، موفقیت را برای انواع شرکت ها می تواند به ارمغان آورد؟ همانطور که خودتان می دانید استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رایج شده است. پس وبگردی و انجام کارها امروزه بیشتر از گذشته از طریق گوشی ها انجام می گیرد تا کامپیوترها.

درست است که طراحی رسپانسیو سایت می تواند کمک بزرگی به کاربران موبایلی کند، اما همه افراد امروزه به دنبال ساده ترین روش ها برای انجام کارهایشان هستند. قطعا استفاده از یک اپلیکیشن بسیار راحت تر از سرچ آدرس در گوگل و غیره است. علاوه بر این ساخت یک نرم افزار تاثیر بسیار مثبتی بر وجهه شرکت و میزان اعتماد مردم به شرکت خواهد داشت. و این است مسیر موفقیت با تکنولوژی های نوین!!!

ساخت اپلیکیشن شرکتی 

ویژگی ها و امکانات یک اپلیکیشن شرکتی

حال که از اهمیت طراحی اپلیکیشن شرکتی در موفقیت و پیشرفت شرکت آگاه شدید. باید بگوییم تنها طراحی و ساخت یک نرم افزار کافی نیست. بلکه اپلیکیشن باید یک طراحی زیبا و حرفه ای و در عین حال ساده باشد. کار با اپلیکیشن باید ساده و با سرعت بالایی انجام بگیرد و سعی شود هیچ ایراد و باگی در ساخت اپلیکیشن دیده نشود. علاوه بر همه اینها اپلیکیشن باید امکانات کافی و لازم را برای ارائه خدمات به مشتریان دارا باشد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

  • معرفی شرکت به طور کامل اعم از زمینه کاری شرکت، تاریخچه، موفقیت ها، خدمات و ...
  • نمادهای اعتماد الکترونیکی و ...
  • قسمت تماس با ما یا بخشی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات توسط کاربران
  • قسمتی برای نمایش محصولات یا خدمات و توضیحات لازم برای آنها
  • گالری تصاویر و ویدئو ها
  • آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شرکت در اپلیکیشن باید گنجانده شود.
  • و سایر امکانات سفارشی مشتریان

شما می توانید جهت ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت اپلیکیشن های شرکتی با متخصصان ما در ارتباط باشید.

 منبع: طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 شهريور 1397ساعت 15:55  توسط حمیی 

طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوا

اکثر سایت ها برای مدیریت بهتر مطالب و محتوای خود نیاز به سیستم مدیریت محتوا دارند. اما سیستم مدیریت محتوا چیست؟ چرا طراحی وب سایت مدیریت محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است؟ اینها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم. پس اگر در فکر طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا حرفه ای هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید و اطلاعات خود را درباره ی یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته و خوب، بالاببرید.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوا همان Content management system  یا به طور خلاصه CMS  است. یعنی یک سیستم که با استفاده از آن میتوان به راحتی انواع محتوا را مدیریت کرد. به عبارتی ثبت، ویرایش و به روز رسانی محتوا توسط این سیستم به راحتی صورت می پذیرد. راحتی در طراحی وب سایت با استفاده از این سیستم ها نیز سبب استفاده ی زیاد از آنها شده است. البته سیستم های مدیریت محتوا تنها مربوط به وب سایت ها نیستند ولی این عبارت به خصوص در ایران بیشتر برای وب سایت ها به کار می رود.

با توجه بیش از پیش گوگل به محتوای سایت ها برای رتبه بندی آنها، تولید محتوای با کیفیت و جذاب برای کاربران جهت سئو سایت، اهمیت بسیار بالایی دارد. سیستم های مدیریت محتوا، با سادگی و امکانات پیشرفته خود این امکان را به مدیر وب سایت می دهند تا بتواند محتوایی با بهترین کیفیت را تولید کند.

استفاده از سیستم مدیریت محتوا چه مزیت هایی دارد؟

پس از آشنایی با چیستی سیستم مدیریت محتوا، باید بدانیم استفاده از این قبیل نرم افزارها چه ویژگی هایی مثبتی دارد. برخی از مزایای استفاده از این سیستم را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • دیگر سایت هایی با صفحات ثابت از جذابیت برای کاربران برخوردار نیستند. با سیستم مدیریت محتوا می توان سایتی پویا با صفحاتی متنوع داشت.
  • مدیران یک سایت اکثرا افرادی هستند که از برنامه نویسی و کدهای سایت چیزی نمی دانند. سیستم مدیریت محتوا به علت عدم نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی کار مدیران را برای کار با سایت و تولید محتواهای مختلف بسیار راحتتر کرده است.
  • با استفاده از سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت بسیار راحتتر شده در نتیجه زمان کمتری برای طراحی سایت نیاز است.
  • چون سیستم های مدیریت محتوای طراحی شده توسط یک شرکت، توسط افراد زیادی با کسب و کارهای مختلف استفاده خواهد شد. شرکت طراح تمام سعی خود را می کند تا سیستمی با امنیت بالا ارائه دهد.

طراحی سایت سیستم مدیریت محتوا 

ویژگی های یک سیستم مدیریت محتوای خوب

برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای خوب و مناسب باید به امکانات و ویژگی های آن توجه کنیم. آیا می دانید این امکانات چیست؟ اگر پاسخ شما خیر است پس تا انتها مطلب را مطالعه کنید.

  • کار با یک سیستم مدیریت محتوای خوب باید برای غیرحرفه ای ها بسیار آسان باشد.
  • امکاناتی برای تسریع در کار افراد حرفه ای داشته باشد.
  • امکان تغییرات ظاهری و گرافیکی در سایت وجود داشته باشد و هرچقدر نرم افزار مدیریت محتوا منعطف تر باشد بهتر است.
  • راهنمای آموزشی داشته باشد.
  • امکان طراحی سایت با سیستم به زبان های مختلف به خصوص فارسی وجود داشته باشد.
  • امکان جستجو، ویرایش و به روزرسانی پست ها به آسانی وجود داشته باشد.
  • یک سیستم مدیریت محتوای خوب با رعایت اصول سئو و بهینه سازی تاثیر مثبتی در رتبه ی سایت خواهد گذاشت.
+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 شهريور 1397ساعت 15:54  توسط حمیی 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی سایت دیوار نیازمند توجه به موارد زیادی است. امروزه اپلیکیشن دیوار به یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت تبدیل شده است. البته شروع فعالیت این اپلیکیشن از سایت دیوار بود و پس از مدتی برای این که کاربران بتوانند آسان تر از آن استفاده نمایند، اپلیکیشن دیوار نیز طراحی گردید. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می توانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام داده و یا به دنبال خدمات مد نظرشان به صورت رایگان جستجو نمایند.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار با ما در تماس باشید.

بررسی سایت دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون هیچ واسطه ای کالای خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. هر چند برخی از بخش های آن مشمول هزینه هایی می شوند اما استفاده از اکثر بخش های آن رایگان خواهد بود. در این اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی نیست و شما می توانید توضیحات کامل همراه با قیمت و مشخصات محصول مورد نظر را در دسته مورد نظرتان درج نمایید.

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

در گذشته شاهد افزایش روز افزون وب سایت های درج آگهی بودیم. اما اکنون با روی کار آمدن اپلیکیشن و وب سایت دیوار شاهد کم شدن سایت های درج آگهی هستیم. اما این وب سایت چه مشخصاتی داشت که سبب موفقیت دیوار شد؟

از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت. در حالی که در وب سایت های درج اگهی هزینه های زیادی بابت درج انواع آگهی گرفته می شد. اگر قصد طراحی سایت یا اپلیکیشنی مشابه دیوار را دارید بهتر است به نمونه های داخلی و خارجی آن دقت کنید و با تجزیه و تحلیل مناسب تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین پشتیبانی مناسب نیز دیگر عامل موفقیت دیوار است.

سایت دیوار 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

با توجه به این که این مدل وب سایت ها معمولا باید به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شوند و کار به طور حرفه ای پیاده سازی می گردد، هزینه مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. با توجه به مستندات و جزئیات دقیقی که توسط مشتری ارائه می شود و بررسی امکانات مورد نظر آن ها می توان یک برآورد کلی از هزینه این سایت های مشابه دیوار اعلام نمود. برای سفارش طراحی اپلیکیشن دیوار با ما تماس بگیرید.

همچنین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار نیز بایستی به موارد زیادی توجه داشت تا بتوان طی یک بازه زمانی مشخص پروژه را به مشتری ارائه نمود. در حقیقت تعیین این هزینه ها تنها پس از بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل دقیق ممکن خواهد بود. 

آیا طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار به صرفه است؟

اگر قصد طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار را دارید به شما توصیه می کنیم که ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن بپردازید و سپس طرح و ایده مورد نظر خود را در اختیار تیم برنامه نویسی و یا شرکت طراحی سایت مورد نظر خود قرار دهید. قطعا این کار به موفقیت شما و همچنین برنامه ریزی بهتر برای آینده کسب و کارتان کمک خواهد نمود.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید. 

+ نوشته شده در  جمعه 23 شهريور 1397ساعت 14:18  توسط حمیی 

طراحی وب سایت عربی

طراحی سایت عربی به صورت کاملا ریسپانسیو و اختصاصی توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی سایت عربی به تنهایی خود موضوع مهمی است که باید توجهات خاصی در انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت و سئو آن کرد. اما طراحی سایت به زبان های دیگر مانند طراحی سایت عربی خود چالش دیگری است. قطعا شرکت های بزرگ مراودات بسیاری با شرکت های خارجی دارند و نیاز دارند سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنند. اما مهم است که در طراحی این سایت ها اصول و قواعد زبان های مورد نظر کاملا رعایت شود. قطعا برای طراحی چنین وبسایت هایی نیاز به دانش و تجربه ی بالا در طراحی سایت نیاز است.

علاوه بر این نیاز به مترجمان حرفه ای است که بتوانند صفحات و مطالب را به خوبی و بر طبق اصول موردنظر ترجمه کنند.طراحی وب سایت به صورت چند زبانه سبب می شود تعداد بازدید ها از سایت افزایش پیدا کند.

در طراحی سایت عربی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین نکته مهمی که باید در طراحی سایت عربی به آن توجه کرد انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت خوب است. زیرا شما می خواهید سایتی را طراحی کنید که در سطح بین المللی ظاهر شود. لذا باید نسبت به اینکه سایت شما حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شود بسیار حساس باشد.

نکته دوم این است که مطمئن شوید از مترجم گوگل برای طراحی سایتتان استفاده نشود زیرا در این صورت اشکالاتی در سایتتان وجود خواهد داشت داشت. برای طراحی سایت عربی باید از مترجمین حرفه ای در این زمینه استفاده شود.

نکته مهم بعدی طراحی واکنش گرا سایت است. وب سایت شما باید به صورت رسپانسیو طراحی شود. سایت شما باید از هرلحاظ عالی باشد تا اعتبار شما را در کشور مورد نظر را بالا ببرد. پس به همه ی نکات گفته شده توجه کنید.

سئو سایت عربی  

مسئله مهم دیگر سئو و بهینه سازی است. اهمیت سئو و بهینه سازی سایت بر هیچکس پوشیده نیست. پس برای سئو وب سایت خود از یک متخصص سئو استفاده کنید. در این حالت سایت شما در صفحات اول قرار می­گیرد. در ضمن شما باید توجه داشته باشید سایت شما به زبان عربی نیز باید در صفحات اول گوگل باشد تا موفق ظاهر شوید.

شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت عربی و چند زبانه به مشتریان گرامی می باشد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 19 شهريور 1397ساعت 14:37  توسط حمیی 

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

طراحی سایت و سامانه پیشرفته نوبت دهی آنلاین ویزیطب توسط شرکت طراحی نوپرداز طراحی، برنامه نویسی شده است. همچنین شما با استفاده از اپلیکیشن ویزیطب به سادگی می توانید از نزدیکترین پزشک یا مرکز درمانی محل خود نوبت دریافت نمایید و یا نوبت های خود را مشاهده کنید.

در ویزیطب مراکز درمانی، مطب ها می توانند ثبت نام رایگان نموده و از امکانات آن استفاده کنند. ویزیطب این امکان را به مراکز درمان و مطب های می دهد تا پزشکان، پروفایل پزشکان، و کلیه اطلاعات مربوط به پزشک اعم از روزهای دارای نوبت، ساعت های نوبت دهی و بازه های زمانی هر نوبت را ایجاد تا کاربران اقدام به دریافت نوبت بصورت آنلاین نمایند.

اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین ویزیطب نیز بر پایه اپلیکیشن های کراس پلتفرم بوده و قابلیت اجرای آن در سیستم عامل های مختلف اعم از اندروید، ios و غیره امکان پذیر می باشد. طراحی گرافیکی این اپلیکیشن نیز به صورت کاملا اختصاصی و بر مبنای جدیدترین اصول طراحی قالب پیاده سازی گردیده است.

ویزیطب دارای بخش ها و سطح دسترسی های مختلفی میباشد مانند ( پزشک - منشی پزشک ) (درمانگاه - منشی درمانگاه) (بیمار) (مدیریت سایت) که هر کدام دسترسی های ویژه ای دارند. که در زیر امکانات این ساماناه را معرفی می کنیم.

منبع: طراحی سایت نوپرداز

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:15  توسط حمیی 

طراحی و ساخت اپلیکیشن خبری

امروزه اکثر افراد از گوشی های هوشمند و یا تبلت ها و در مجموع از ابزار های هوشمند استفاده می کنند. این می تواند یک فرصت برای افراد جویای کسب و کار باشد. کسانی که قصد جذب مشتری بیشتری دارند و یا افرادی که به دنبال بازدید کننده بیشتر از محتوای تولید شده خود هستند باید در این زمینه یک خلاقیت به خرج دهند. شرکت نوپرداز با ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن خبری حرفه ای این امکان را فرآهم آورده تا بهترین نتایج برای کسب و کار شما حاصل گردد. جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

در واقع اغلب افراد مشغله فراوانی دارند و فرصت چک کردن روزنامه ها و مجله ها را برای دنبال کردن اخبار ندارند و در عوض با ابزار هوشمندی که به همراه خود دارند همیشه در ارتباط می باشند. این می تواند یک فرصت برای طراحی اپلیکیشن خبریباشد که روزانه افراد زیادی از اخبار و آگهی های روزمره آگاهی پیدا کنند و از سایت و روزنامه و مجله خبری شما بازدید کنند و ضمن اینکه برای شما بازدید کننده بیشتر و مشتری بیشتر به ارمغان می آورد.

چرا سایت ها و مجله های خبری به طراحی اپلیکیشن نیاز دارند؟

طراحی اپلیکیشن همانطور گفته شد موجب می شود افرادی که گوشی هوشمند دارند که تعداد آن ها بسیار زیاد است، در هر زمان و هر مکان به محتویات خبری سایت و یا مجله شما دسترسی داشته باشند. روزنامه های بزرگ جهانی امروز همگی برای سایت خود، اپلیکیشن خبری طراحی کرده اند که از جمله آن ها می توان روزنامه نیویورک تایمز  و یا روزنامه ایالات متحده آمریکا را نام برد. با این کار آن ها مشتریان خود را با تجربه خواندن خبرها توسط اپلیکیشن خبری موبایل آشنا ساخته اند.

مزایای طراحی اپلیکیشن خبری

اپلیکیشن های اندورید و ios خبری دارای یک سری ویژگی هایی هستند که می توان آن ها را از مزایای این اپلیکیشن ها  نام برد. از جمله آن ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اولین ویژگی اپلیکیشن های خبری اینست که محتوای وب سایت با اپلیکیشن خبری  متصل می گردد.
  • این اپلیکیشن ها به صورت خلاقانه و مطابق با تجربه‌ های کاربری ایجاد می‌شود.
  • در آن ها گروه‌ های خبری به نمایش درمی‌آیند.
  • قابلیت جستجوی اخبار در هنگام طراحی اپلیکیشن موبایل وجود دارد.
  • می توان اخبار را  به ترتیب جدیدترین، پربازدید ترین و یا جنجالی ترین تفکیک کرد.
  • در این اپلیکیشن ها اخبار به همراه تصاویر نشان داده می شود.
  • لیست علاقه مندی هم در این اپلیکیشن ها وجود دارد که می توان اخبار را به آن اضافه کرد.
  • در این اپلیکیشن های خبری، امکان شخصی سازی نمایش برای کاربران فراهم شده است که می توان نحوه نمایش را با تنظیمات تغییر داد.
  • در این اپلیکیشن ها شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و توییتر را می توان در اپلیکیشن ادغام کرد.
  • یک ویژگی بسیار خوب در این اپلیکیشن ها وجود دارد که در آن قابلیت اشتراک گذاری اخبار با دوستان فراهم است.
  • در اپلیکیشن های خبری می توان با استفاده از تبلیغات، کسب درامد کرد.
  • در این اپلیکیشن ها همه بخش ها به خوراک RSS پیوند داده می شود.
  • امکان نظر سنجی درباره داغ ترین اخبار در این اپلیکیشن ها وجود دارد.
  • محتوای چند رسانه ای را نیز می توان در این اپلیکیشن ها اضافه کرد.
  • منو های این اپلیکیشن ها برای تلفن های هوشمند همراه بسیار جالب هستند.

این ها بخشی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن های خبری هستند.

ساخت اپلیکیشن خبری

این اپلیکیشن ها در شرکت های طراحی سایت مختلفی طراحی می شوند. در این اپلیکیشن ها، امکان ثبت و ذخیره سازی اخبار و اطلاعات وجود دارد. خبر های متنوع را می توان بر اساس تازه ترین ها و یا جذاب ترین ها دسته بندی کنید و در هر لحظه آن را در اپلیکیشن به اشتراک بگذارید. برای رونق به کسب و کار می توان طراحی اپلیکیشن های خبری را سفارشی کرد تا با یک طراحی خلاق، مشتری بیشتری را جذب کنید.

طراحی اپلیکیشن موبایل خبری 

آخرین اخبار توسط اپلیکیشن های خبری در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می گیرد و افراد بسیاری را در سراسر جهان از خبر های مختلف از سرتاسر دنیا آگاه می سازد. انتشار سریع و راحت  پادکست های خبری، اخبار مختلف متنی و تصویری و نمایش تبلیغات از جمله کارهایی است که با استفاده از اپلیکیشن های اندروید خبری می توان انجام داد.

با سفارش یک اپلیکیشن خبری می توان آخرین خبرها را هم زمان با اضافه شدن به وب سایت، در یک اپلیکیشن خبری موبایل هم ارائه داد. مدیران وب سایت های خبری باید به دنبال طراحی یک اپلیکیشن خبری برای وب سایت خود باشند چرا که این کار موجب شهرت بیشتر، بازدید بیشتر و مشتری بیشتر برای کسب و کار شان می شود. در ارائه اخبار و محتویات در داخل اپلیکیشن ها باید این نکته را مد نظر قرار داد که محتوا باید دارای اعتبار باشد و منبع آن ها حتی الامکان  ذکر شود. اگر به دنبال بازدید کننده ی بیشتر از اپلیکیشن و حتی سایت خبری خود هستید این نکته را باید همیشه آویزه ی گوشتان کنید.

نتیجه گیری

امروزه سایت های خبری تحت تأثیر مخاطبان خود هستند. بیشتر اخبار امروزی توسط اپلیکیشن ها و سایت های خبری دیده می شوند هرچند که تعداد کمی از افراد هنوز که هنوز است از روزنامه ها و مجله ها استفاده می کنند و روزنامه ها را مطالعه می کنند ولی اکثر ما برای اطلاع از اخبار روزانه به اپلیکیشن ها و سایت های خبری یا شبکه های اجتماعی روی آورده ایم. برخی از افراد به مورد اعتماد بودن اپلیکیشن ها اهمیت زیادی می دهند و به همین دلیل است که برخی هنوز از روزنامه ها استفاده می کنند. لذا همانطور که گفته شد باید همیشه حواستان به اعتبار اپلیکیشن و سایت باشد.

طراحی اپلیکیشن های خبری برای موبایل مزایای بسیاری دارد که بیان شد. اما یکی از بهترین ویژگی ها و مزایای استفاده از اپلیکیشن های خبری برای موبایل، کمک به حفظ محیط زیست است. چرا که با استفاده از این اپلیکیشن های خبری می توان از هدر رفتن حجم بسیار زیادی کاغذ برای چاپ اخبار بر روی آن ها جلوگیری کرد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:12  توسط حمیی 

قوانین طراحی سایت خبری حرفه ای

بسیاری از قوانین طراحی سایت خبری ساده و به وضوح قابل مشاهده است، در حالی که ممکن است دیگران آن را ندیده بگیرند. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش ها و نکاتی بپردازیم که باعث می شوند طراحی وب سایت خبری شما به صورتی حرفه ای و کاربر پسند صورت گیرد.

طراحی سایت خبری حرفه ای 

پس زمینه ساده 

پس زمینه ساده مساوی است با خوانایی بیشتر مطالب وب سایت خبری. بررسی ها نشان داده است که بیش تر از 90 درصد وب سایت های خبری و مجلات از پس زمینه با رنگ سفید استفاده می کنند. حتی در مواردی که از رنگ سفید هم استفاده نمی شود، از رنگ هایی استفاده خواهد شد که ساده هستند و سبب فشار آوردن به چشم خوانندگان نخواهند شد. 

حفظ هماهنگی در سراسر مطالب

با مشاهده مجلات و مقالات سایت های حرفه ای متوجه می شوید که هماهنگی زیادی بین صفحات آن ها وجود دارد. فونت ها یکسان هستند عنوان ها یکسان هستند طرح بندی صفحه اصلی یکسان است. ممکن است تغییراتی در نحوه قرار گرفتن مقالات وجود داشته باشد اما چیز هایی مانند شماره صفحه در یک مکان یافت می شوند و اغلب تصاویر نیز با یک سبک نشان داده می شوند. 

ثبات

این سازگاری اطمینان و آرامش بیشتری خوانندگان خواهد داد و باعث می شود آن ها از یک صفحه به صفحات بعدی بروند (درست مانند صفحات روزنامه ها و مجلات). اطمینان حاصل کنید که چیز هایی مانند سرصفحه، منو ناوبری و سایر عناصر کلیدی سایت شما در تمامی صفحات یکسان هستند. همچنین مطمئن شوید که فونت های شما در سراسر سایت سازگار است (نه تنها فونت قلم، بلکه اندازه و سبک های مورد استفاده).

تبلیغاتی واضح بدون مزاحمت

تبلیغات همواره در مقالات خبری به وضوح از محتوا مقاله قابل مشاهده هستند، بدون این که از نظر ویراستاری مجزا باشند یا به طور ویژه با عنوان تبلیغات مشخص شده باشند. این موضوع به خاطر کسب اعتماد خوانندگان است. اگر خوانندگان مطمئن نشوند که محتوای شما مهم است یا نه و شامل چه تبلیغاتی است اعتماد آن ها کاهش خواهد یافت. این در مورد در پست هایی که توسط اسپانسر ها تولید می شوند بسیار مهم است و ممکن است خواننده فکر کند که شما قصد فریب او را داشته اید. در تصویر زیر یک نمونه را می توانید مشاهده کنید:

تبلیغات بدون مزاحمت 

تصاویر بزرگ بهترین تصاویر هستند

بیشتر مجلات خبری تمایل به استفاده از تصاویر بزرگ دارند. در برخی مقالات نیز دو صفحه کنار هم را می ببینیم که توسط یک تصویر بزرگ کاور شده است. همین مورد در وب سایت ها نیز انجام پذیر است و این صفحات به دلیل جذابیت بالایی که دارند، می توانند بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنند. در تصویر زیر نمونه ای از این مجلات را مشاهده می نمایید:

تصاویر خبری بزرگ 

بلوک های متن بزرگ 

این موضوع ممکن است در ابتدا خیلی واضح نباشد، اما اکثر مجلات در تمام صفحات خود بلوک های بزرگی از متن دارند، اما این بلوک های بزرگ متن در اغلب موارد توسط چیزهایی مانند نقل قول ها و یا تصاویر شکسته شده است. 
بنابراین، به جای این که متن سایت را در قسمت های بزرگ قرار دهید، با عناصر تایپوگرافی، تصاویر و حتی تبلیغات آن را تجزیه کنید. حتی چیزهای ساده ای که پاراگرافهای شما را کوتاه کرده یا مطالب سایت خبری شما را به قسمت های مختلفی که دارای هدر هستند، تقسیم می کنند، تفاوت قابل توجهی را در خواندن مطالب و ایجاد علاقه بیشتر در بازدید کنندگان ایجاد خواهد کرد. 

استفاده از گرید ها

استفاده از ساختار مناسب در طراحی سایت حرفه ای سبب انتقال بهتر مطالب به کاربران خواهد شد. استفاده از انواع گرید ها می تواند سبب ایجاد یک طرح قدرتمند برای عناصر گردد. اغلب مقالات در ادامه یک گرید قرار می گیرند، اما در عین حال شما طرح هایی را مشاهده می کنید که عمدا گرید را خراب می کنند. عناصری مانند تصاویر یا نقل قول ها، ستون ها را از هم جدا می کنند و علاقه های بصری به طرح را افزایش می دهند.

استفاده از تیزر قوی

کاور روزنامه به عنوان تیزر آن عمل خواهد کرد. وقتی شخصی از یک دکه روزنامه فروشی بازدید می کند، پوشش یا کاور روزنامه توجه او را جلب خواهد کرد. این تنها فرصتی است که اکثر مجلات و روزنامه ها می توانند برای جذب خواننده بیشتر از آن استفاده کنند. اما نکته مهم این است که وب سایت ها معمولا کاور ندارند ولی می توان از تیزر ها در آن استفاد نمود. بدون داشتن یک تیزر مناسب، اغلب بازدید کنندگان احتمالا بر روی دکمه برگشت مرورگر خود کلیک خواهند کرد، درست مانند این که یک مجله خبری با پوشش بی اهمیت در یک دکه روزنامه فروشی می بینند. 

نتیجه گیری

در حالی که امروزه بسیاری از اصول طراحی مقالات و مجلات خبری به وب سایت ها اعمال شده است، اما به خاطر داشته باشید که این به معنای استفاده مستقیم از اصول یک زمینه در زمینه ای دیگر نخواهد بود. فکر کردن درباره طراحی شما در این شرایط سبب خواهد شد تا شما چیز های جدید را امتحان کنید و ایده های جدیدی را آزمایش کنید. برخی از آن ها کار خواهند کرد و برخی دیگر نه، اما فراموش نکنید، یک طراحی خوب همیشه طراحی خوب است.

https://nopardazco.com/blog/web-developer/102-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:11  توسط حمیی 

طراحی سایت املاک

امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی اغلب افراد برای خرید و فروش املاک خود از اینترنت یاری می گیرند و کم کم خرید و فروش املاک به صورت سنتی در حال از بین رفتن می باشد. بهره بردن از وب سایتی در زمینه خرید و فروش املاک قطعا در ارتباط برقرار کردن با مشتریان به شما کمک خواهد نمود. در ساخت و طراحی این گونه وب سایت ها باید به ظاهر و زیبایی سایت خود در جذب مشتریان توجه ویژه ای داشته باشید و همچنین بهینه سازی سایت در موتور های جستجو کمک بسیار زیادی به بیشتر دیده شدن سایت شما توسط مشتریان خواهد نمود. در نتیجه با طراحی سایت املاک شما خواهید توانست به راحتی از بسیاری از رقبای خود سبقت بگیرید و همیشه یک گام از آن ها جلوتر باشید.

محیط کاربری حرفه ای، مهم ترین امکانی است که شرکت طراحی سایت نوپرداز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از محیط کاربری ساده و حرفه ای آن به راحتی تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت ایجاد نمایید. امکان درج، ویرایش و تغییرات مختلف در سایت املاک وبسیاری از امکانات حرف های دیگر از طریق پنل کاربری امکان پذیر خواهد بود.

محیط پنل کاربری سایت املاک به گونه ای می باشد که اطلاعات دقیق و درستی را در اختیار مدیر و کاربران قرار می دهد و امکان درج، حذف، ویرایش و انجام تغییرات مختلف توسط آن ها در بخش های مختلف سایت املاک به آسانی امکان پذیر خواهد بود. همچنین پیاده سازی سایر امکانات مورد نیاز مشتریان نیز توسط تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز امکان پذیر خواهد بود. متخصصان شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل برای مشاورین املاک سراسر کشور می باشند.

طراحی سایت املاک واکنش گرا

همانطور که می دانید امروزه بیشتر مردم تمایل به استفاده از وب سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو دارند. طراحی سایت املاک به صورت واکنش گرا به کاربران وب سایت شما این امکان را می دهد تا در هر دستگاهی که مورد نظرشان است بتوانند از وب سایت شما بازدید کرده و به راحتی از امکانات آن بهره ببرند. قطعا استفاده از طراحی های واکنش گرا رابط کاربری قوی تری را ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل ما در نوپرداز سعی می کنیم تا با استفاده از برترین قالب های طراحی سایت ریسپانسیو بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

امروزه تکنولوژی های زیادی برای طراحی سایت های واکنش گرا ایجاد شده اند. بوت استرپ و فاندیشن از جمله معروف ترین فریم ورک هایی هستند که برای طراحی واکنش گرا استفاده می گردند. هر کدام از این ابزار ها طرفداران مخصوص خود را دارند. اغلب این ابزار ها توسط شرکت های معتبر طراحی شده اند اما هر کدام یک نقطه قوت و ضعفی نسبت به دیگری دارند. به همین جهت ما بسته به نیاز سایت شما ما از بهترین ابزار ها استفاده خواهیم نمود تا نتیجه مطلوب و مورد نظر شما حاصل گردد.

در طراحی سایت برای املاک باید به چه عواملی توجه داشت؟

وب سایت های املاک معمولا با بهره بردن از یک محیط کاربری ساده این امکان را در اختیار کاربران می گذارند تا بتوانند به راحتی اطلاعات مربوط به ملک مورد نظر خود را در آن درج نمایند. مدیران املاک باید توجه داشته باشند که ظاهر وب سایت شما از اهمیت بالایی در افزایش بازدید ها از سایت شما برخوردار است و استفاده از طرحی مناسب می تواند بسیاری از بازدید کنندگان وب سایت شما را به مشتریان دائمی شما تبدیل نماید. بهره گیری از رابط کاربری مناسب و ناوبری درست هنگام طراحی سایت املاک یکی از موارد مهمی است که بایستی به آن توجه ویژه ای داشت. در صورت خستگی و ناراحتی کاربران پس از حضور در وب سایت شما این امکان وجود دارد که او دیگر به وب سایت شما باز نگردد.

توجه به مبحث سئو و بهینه سازی سایت از جمله عوامل مهمی است باید برای افزایش مشتریان خود به آن توجه داشته باشید. تجربه نشان داده است اغلب وب سایت هایی کلیک و بازدید بیشتری دارند که در رتبه های اول تا سوم موتور های جستجو قرار گرفته باشند و مابقی وب سایت ها سهم کمی از جستجو های اینترنتی را شامل می شوند. اجرا درست و اصولی روش های سئو داخلی و خارجی سایت یکی از با ارزش ترین عواملی است که می تواند به شما در این راستا کمک نماید. نحوه صحیح لینگ گذاری نیز عامل موثری است که باید به آن توجه خاصی داشت.

مزایای طراحی سایت املاک چیست؟

  • جلوگیری از انجام هزینه های تبلیغاتی و انجام تبلیغات سنتی کم اثر
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت املاکی شما
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان سایت املاک و ارتباط آن با شبکه های اجتماعی مختلف
  • افزایش اعتبار کسب و کار شما نزد مشتریان
  • کاهش هزینه های سنگین مربوط به تبلیغات و غیره
  • برند سازی با استفاده از سئو سایت املاک خود و پیشی گرفتن از رقبا از طریق اینترنت
  • نمایش مکان ها و نقشه آن ها به صورت آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما
  • امکان جستجو آسان و دسترسی سریع به اطلاعات ملک مورد نظر 
  • امکان ارائه کامل اطلاعات فروش و یا رهن و اجاره ملک مورد نظر
  • ایجاد بخش خبرنامه و مقالات پیرامون املاک و خرید و فروش آن ها
  • امکان ارسال مطالب سایت به رسانه های اجتماعی مورد نظر شما
  • ارائه خدمات مختلف دیگر به راحت ترین روش و بدون صرف هزینه های اضافی
+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:10  توسط حمیی